سوالات متداول

  • چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم ؟

شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه بانک صنعت میتوانید به 3 روش مراجعه حضوری، تلفنی و اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید. برای سفارش اینترنتی ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید و سپس کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید.

  • آیا امکان مراجعه و خرید حضوری در فروشگاه وجود دارد ؟

بله. بانک صنعت دارای فروشگاه فیزیکی واقع در لاله زار تهران می باشد و شما عزیران میتوانید به صورت حضوری اقدام به خرید کالای مورد نظر خود کنید.

  • روش های ارسال کالا به چه صورت است ؟

فروشگاه بانک صنعت کالاهای خریداری شده توسط شما مشتریان عزیز را با 3 روش پیک، تیپاکس و ترمینال ارسال می کند و در سریع ترین زمان ممکن به دست شما می رساند.

  • آیا کالاها دارای اصالت و گارانتی می باشند ؟

تمامی محصولات موجود در فروشگاه بانک صنعت بصورت اصلی و اورجینال بوده و تضمین می شوند. همچنین تمامی محصولات دارای ضمانت و گارانتی از فروشگاه و تولید کننده میباشند. پس با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

برای سفارش کالاهای ناموجود چه راهکاری وجود دارد ؟

جهت سفارش کالاهای نا موجود در سایت میتوانید با شماره های فروشگاه تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند.

  • آیا امکان ویرایش آدرس ارسال بعد از ثبت سفارش وجود دارد ؟

بله. از طریق تماس با فروشگاه میتوانید درخواست خود را ثبت کنید.

  • آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری وجود دارد ؟

بله. با ورود به حساب کاربری و کلیک بر روی گزینه های مربوطه میتوانید کلیه اطلاعات حساب کاربری بجز شماره تلفن همراه خود را تغییر دهید.

  • سفارشات ثبت شده در چه مدت زمانی به مشتری تحویل داده می شود ؟

سفارشات ثبت شده در تهران همان روز و در شهرستان ها 1 الی 2 روزه تحویل مشتریان عزیز داده می شود.

  • آیا امکان افزودن کالای جدید به سفارش قبل وجود دارد ؟

در صورت خرید از سایت این امکان وجود ندارد و می بایست سفارش جدید ثبت بفرمایید ولی با تماس با فروشگاه این امکان فراهم می باشد.

  • آیا امکان دریافت فاکتور خرید وجود دارد ؟

بله. تمامی محصولات خریداری شده توسط مشتریان عزیز همراه با فاکتور رسمی و مهر شده فروشگاه ارسال می شوند.